Razred, v katerem nastopa novi 308, je v zadnjih letih v Sloveniji precej upadel. Pri Peugeotu vseeno verjamejo, da zanje ostal zelo pomemben. Razlog je tudi družinska, karavanska izvedenka 308 SW.
308 SW v primerjavi s kombilimuzinskim peugeotom 308 ponuja približno šest centimetrov prirastka pri medosni razdalji, več kot 20 centimetrov pa pri zadnjem previsu. To pomeni, da je največ pridobil prav prtljažni prostor, ki je ob postavljeni zadnji klopi zdaj ob 608 litrih prostornine večji za skoraj 200 litrov. Maksimalno prostornino prtljažnega prostora je mogoče pri popolnoma preklopljeni sedežni klopi povečati s 608 litrov na 1634 litrov.
Sedežno klop v 2. vrsti je mogoče razdeliti na tri dele (40/20/40) in ima ročice za preklop iz prtljažnega prostora. Prtljažna vrata so motorizirana in na tak način poenostavijo dostop do odlagalnega mesta s polnimi rokami.
Udoben družinski potovalnik
Kljub karavanski obliki pa 308 ostaja odličen na področju aerodinamike. Njegova oblika namreč omogoča količnik zračnega upora le 0,277. In gre za obliko, za katero bi na prvo žogo rekli, da je podrejena ustrezanju očesu kupca. Oblika je pomembna, a še pomembnejša je seveda uporabniška izkušnja. In glede na našo izkušnjo s kombilimuzinsko različico te generacije in karavani preteklih generacij, bi lahko bil karavan pravi, udoben, družinski potovalnik.
Podrobneje lahko novost na slovenskih cestah spoznate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje