Lexus RX je na voljo v dveh tehnološko zelo različnih hibridnih sklopih. Eden ima klasičen Toyotin hibridni menjalnik, kakršnega najdemo v praktično vseh lexusih in pa vseh toyotah, ki se prodajajo pri nas. Lexus RX pa je lahko na voljo tudi z bolj evropsko popularnim, klasičnim samodejnim menjalnikom, na katerega so pripeli en majhen elektromotor.
V Avtomobilnosti smo na isti poti od Ljubljane do Milana in nazaj preizkusili oba lexusa RX in ugotovili, da je RX s hibridnim menjalnikom za poldrugi liter varčnejši od lexusa RX s klasičnim hidravličnim samodejnim menjalnikom. V čem je skrivnost Toyotinega hibridnega menjalnika, da je tako zelo učinkovit? V Avtomobilnosti smo obiskali Toyotin šolski center in se o tem pogovorili s Toyotinim tehničnimi inštruktorjem Sandijem Štukljem, ki nam je na praktičnih primerih razložil sestavo in delovanje različnih vrst menjalnikov.
V videu vam pokažemo sestavo in delovanje različnih vrst menjalnikov. Vabljeni k ogledu poučne videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje