Dejavnosti obeh največjih proizvajalcev avtomobilov na svetu so ovirali ukrepi na Kitajskem, ki je zapirala proizvodnjo vozil zaradi širjenja okužb s koronavirusom. Toyoti je vseeno bolje uspelo omejiti škodo. Tiskovna agencija Reuters navaja podatke japonskega proizvajalca vozil, ki je sporočil, da so svetovne dobave vozil v prvih štirih mesecih leta padle za 5,8 odstotka, medtem ko je prodaja njegovega nemškega tekmeca padla za 26 odstotkov.
Toyota povečuje vodstvo, čeprav zadnji mesec niso dosegla cilja proizvodnje, vzrok pa je bil širjenja koronavirusa. Predsednik Akio Toyoda je marca zaposlenim povedal, da skupaj z dobavitelji ponovno preučuje proizvodne načrte.
VW je imel letos težave na Kitajskem, svojem največjem trgu, saj so dobave do aprila padle za 30 odstotkov. Volkswagen je tudi veliko bolj kot Toyota prisoten v zahodni Evropi, kjer je ruska invazija v Ukrajini dodatno prekinila že tako napete dobavne verige.
Toyota je sicer lani ohranila naslov največjega svetovnega proizvajalca avtomobilov. Po vsem svetu je namreč prodala 10,5 milijona vozil, s čimer je prehitela nemški Volkswagen, ki je poročal o 8,9 milijona prodanih vozilih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje