Visoke cene goriva in naravovarstvena merila o izpustu toplogrednih plinov snovalce avtomobilov silijo v razmišljanje, s kakšnimi vozili se bomo vozili čez kakšno desetletje.
Kaj zmore elektrika?
Štirje električni motorji so vgrajeni v vsako kolo posebej, energijo pa črpajo iz ogromnih, 1,2 tone težkih baterij, ki zagotavljajo 800 voltov električne napetosti. Zmogljivosti so impresivne: 813 kW (1091 KS), 2.940 Nm navora (bugatti veyron 1250 Nm, ferrari enzo 657 Nm) pri 12.900 obratih (!), pospešek od 0 do 10 km/h manj kot tri sekunde, o končni hitrosti pa ni podatka.
Dodelana aerodinamična oblika natančno določa piš vetra mimo vozila, obenem pa zaradi oblike tako motorji kot zavore dobijo kar največ hladilnega zraka.
R-Zero je avtomobil, ki je oblikovno podoben TT-ju, po brutalnih zmogljivostih pa mu je še najbližje že omenjeni veyron. Čeprav bo verjetno ostalo le pri konceptu, pa vznemirja vedenje, da so se zmogljivi električni avtomobili že naselili v zavesti oblikovalcev bodočih avtomobilov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje