Rangerjev rezultat izstopa že zaradi samega dejstva, da v očeh številnih Evropejcev poltovornjaki sodijo med lahka gospodarska vozila in da izdelovalci doslej varnosti pogosto niso posvečali toliko pozornosti kot pri osebnih avtomobilih.
Ranger pa je po preizkusnem trčenju za skupno varnost osvojil kar 89 odstotkov možnih točk, kar je eden izmed najboljših rezultatov v vseh razredih, pri poltovornjakih, ki so jih doslej v okviru Euro NCAP res preizkusili bistveno manj kot drugih, pa najboljši.
Ob skupnem rezultatu pa velja izpostaviti tudi to, da je ranger dosegel zelo visoko oceno na področju zaščite pešcev. Tovrstna vozila, podobno kot terenci, zaradi svoje velikosti in mase veljajo za še posebej »neprijazna« do manjših soudeležencev v primeru trčenja in ranljivih pešcev. Ranger pa je z 81 odstotki zbranih točk dokazal, da je z ustrezno konstrukcijo in varnostnimi dodatki mogoče poskrbeti tudi za zaščito pešcev in zmanjšati posledice morebitnega trčenja.
Novi Ranger je že v prodaji na nekaterih neevropskih trgi, prvi kupci v Evropi ga bodo lahko kupili novembra, v Slovenijo pa bo pripeljal na začetku prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje