Vodja inženirjev pri Suzukiju Kodži Jamada je ob predstavitvi dejal, da je bil XL7 narejen v želji še povečati okretnost vozila, varnost in udobje potnikov.
Zasnovan je na GM-ovi osnovi theta in velja za največje Suzukijevo vozilo na severnoameriškem avtomobilskem tržišču. Vozilo poganja 3,6-litrski V6 DOHC- motor z 250 KM.
Le za ameriške navdušence?
Kupcem bo na voljo petstopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja (manumatic). Sedemsedežni SUV bodo Japonci izdelovali doma, v obratu Sagara. Znane so tudi že približne cene, ki bodo med 23.000 in 29.000 dolarji.
Za začetek se bodo nove Suzukijeve pridobitve veselili le ameriški vozniki, kdaj (in če sploh) bo na voljo evropskim kupcem, pa še ni znano.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje