Knjiga raziskuje zgodovino ugledne italijanske modne znamke, ki se je začela razvijati kot dobavitelj usnjenih izdelkov. Na izdelke hiše Gucci so med drugimi prisegale modne ikone Jackie Onassis, Audrey Hepburn in princesa Diana.
Ko se je že zdelo, da italijanska modna hiša doživlja zaton, jo je Tom Ford z uporabo grobo erotičnih in močnih silhuet pa tudi drznih podob v provokativnih oglaševalskih kampanjah spremenil v eno najbolj zaželenih in priznanih znamk 90. let.
Trenutno Gucci vodi Frida Giannini, znamka pa še naprej uspeva, a z bolj zadržano podobo. Na milanskem tednu mode so se manekeni po modni brvi sprehodili v oblekah, ki so spominjale na 60. leta - prevladovale so črna, bela, vijolična in rdeča barva, po Guccijevih kreacijah sodeč, pa se vračajo tunike in minikrila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje