Ameriška oblačilna veriga Banana Republic in TV-hiša AMC sta predstavili kolekcijo Mad Men, ki vključuje moška in ženska oblačila po dostopnih cenah. Pri omenjeni znamki so kolekcijo ustvarili v sodelovanju s kostumografinjo serije Janie Bryant, v njej so se znašli kosi, ki jih opisujejo kot "sodobno izvedbo sloga 60. let", vključuje pa okrog 65 oblačil in modnih dodatkov.
"Sodelovanje z Janie, prek katerega smo dobili pravi vpogled v oblačila iz serije Mad Men, nam je bilo v užitek," je povedal kreativni vodja pri Banana Republic Simon Kneen. Kot je dejal, jim je Bryantova pomagala ujeti estetiko priljubljene serije o oglaševalcih z newyorške avenije Madison in avtentičnost, saj je z njimi delila svoje skice in jim pojasnila, od kod črpa navdih. Hkrati jim je posodila lastne "vintidž" kose in predmete s snemanja nadaljevanke, ki se na ekrane s peto sezono vrača v začetku naslednjega leta.
Tudi z emmyjem nagrajena Bryantova ima na sodelovanje s Kneenom in njegovo ekipo lepe spomine, pravi, da je bila to "nepozabna izkušnja". Z veseljem je pomagala ustvarjali kolekcijo, s katero bodo lahko oboževalci serije izdelali lastni slog, navdahnjen z Oglaševalci in v svojo omaro dodali modne predmete, ki niso kot kostumi, ampak dejansko nosljivi, pravi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje