Nastopanje pred množicami mu je bilo položeno v zibelko, v modnem svetu pa se je po pevski karieri dodobra utrdila že njegova mati, medtem ko je njegov oče, kadar ni ravno brcal žoge, poziral v Armanijevem spodnjem perilu.
Romea je za Burberryjevo kampanjo za kolekcijo Pomlad/poletje 2013 lastnoročno izbral kreativni direktor Burberryja Christopher Bailey, svoj manekenski debi pa je doživel ob že bolj uveljavljenih Edie Campbell, Cari Delevingne in Charlieju Franceu. Po Baileyjevih besedah pa je prav mali debitant s svojim nasmehom do ušes na snemanju "ukradel šov".
"Kampanja za to sezono je zaživela z nalezljivo energijo izjemne mlade zasedbe stare in nove Burberryjeve družine," je povedal Bailey. "Neznansko smo se zabavali ob snemanju kampanje in mislim, da se to odraža tudi v fotografijah, ki odsevajo živahni duh kolekcije."
Na čelu Mario Testino
Romeo je v kampanji odet v Burberryjev klasični bež trenčkot, v rokah pa v različnih položajih vihti enega najbolj prepoznavnih dežnikov na svetu. Slog malega Beckhama so dopolnjevali po meri krojena obleka, kravata in bleščeči črni usnjeni čevlji.
Čeprav so številni ugibali, ali bo Romeo nasledil svojega očeta v nogometnemu svetu, je zdaj jasno, da mu modna industrija bolj ustreza. Nekateri so bili sicer presenečeni, da se je Burberry odločil prav zanj, saj ga pogosto zasenči vedno popevajoč in plešoč mlajši brat Cruz. Oglasno kampanjo je posnel sloviti modni fotograf Mario Testino.
Med zvezdniki, ki so v preteklosti zastopali Burberryjeve karo barve, najdemo taka imena, kot so Kate Moss, Rosie Huntington-Whiteley in Emma Watson.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje