31-letnica, ki se je srbsko-ruskemu paru rodila v ukrajinskem Kijevu, je pred tremi leti z najboljšo prijateljico Carmen Hawk ustanovila modno podjetje Jovovich - Hawk. Začeli sta z majhnim butikom v New Yorku, danes pa se lahko pohvalita že z več kot sto trgovinami, razpršenimi po vsej Ameriki.
Milla, ki je filmski prvenec doživela s filmom Vrnitev v plavo laguno, videti pa jo je bilo mogoče tudi v uspešnicah Peti element in Nevidno zlo, želi s svojimi stvaritvami doseči, da bi se ženske v njih počutile zapeljive.
"To leto sem bila zelo delavna, ideje za oblačila so kar letele iz mene. Če bi do konca življenja le oblikovala oblačila, bi bila srečna. Veliko pa mi pomeni tudi to, da imam moškega, ki mu je čisto vseeno, ali nosim ljubko oblekico ali pa nase navlečem kratko majico in spodnjice."
Milla je sicer tudi sama priljubljeni obraz modnih podjetij, saj jo je španski Mango izbral za predstavljanje svoje jesensko-zimske kolekcije, že nekaj let pa je tudi zaščitni znak francoskega kozmetičnega velikana L'Oreal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje