Ob obisku Mangovih trgovin boste to sezono lahko občudovali tudi Millo. Foto: EPA
Ob obisku Mangovih trgovin boste to sezono lahko občudovali tudi Millo. Foto: EPA

31-letnica, ki se je srbsko-ruskemu paru rodila v ukrajinskem Kijevu, je pred tremi leti z najboljšo prijateljico Carmen Hawk ustanovila modno podjetje Jovovich - Hawk. Začeli sta z majhnim butikom v New Yorku, danes pa se lahko pohvalita že z več kot sto trgovinami, razpršenimi po vsej Ameriki.

Milla, ki je filmski prvenec doživela s filmom Vrnitev v plavo laguno, videti pa jo je bilo mogoče tudi v uspešnicah Peti element in Nevidno zlo, želi s svojimi stvaritvami doseči, da bi se ženske v njih počutile zapeljive.

"To leto sem bila zelo delavna, ideje za oblačila so kar letele iz mene. Če bi do konca življenja le oblikovala oblačila, bi bila srečna. Veliko pa mi pomeni tudi to, da imam moškega, ki mu je čisto vseeno, ali nosim ljubko oblekico ali pa nase navlečem kratko majico in spodnjice."

Milla je sicer tudi sama priljubljeni obraz modnih podjetij, saj jo je španski Mango izbral za predstavljanje svoje jesensko-zimske kolekcije, že nekaj let pa je tudi zaščitni znak francoskega kozmetičnega velikana L'Oreal.