Madonna, ki je bila že obraz hiš Versace, Gap, H & M in Max Factor, tudi tokrat ni razočarala: na šestih fotografijah, ki jih je posnel vrhunski fotograf Steven Meisel - sodelovala sta že pri njeni knjigi Sex iz leta 1992 - pozira v seksi položajih, kjer ozadje predstavlja francoski bistro.
Jacobsa očara Madonnina energija
Mater treh otrok, ki se trenutno ločuje od soproga Guya Ritchieja, je za kampanjo izbral kreativni vodja pri Vuittonu, ameriški modni guru Marc Jacobs, potem ko ga je popolnoma navdušil Madonnin pariški nastop v okviru turneje Sweet & Sticky. "Kar me najbolj očara pri njej, je neskončna energija in zamisel nenehnega spreminjanja," pravi.
Za Madonno se povsod in vedno dviga prah, tokrat tudi zato, ker se je šušljalo, da bo za nastop v omenjenih oglasih prejela zajetnih 12 milijonov evrov. A predstavniki hiše LV pravijo, da je to "daleč od resnice".
C. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje