Kot velik ljubitelj starodobnikov se Bratislav Andjelković z njihovo obnovo ukvarja že dvajset let. Konjiček je prerasel v posel, ko je ugotovil, da mu poceni delovna sila iz Azije v njem ne bo konkurirala. Čeprav obnavlja različne starodobnike, je Bata, kot mu pravijo prijatelji, zaljubljen v Chaprone oz. v DS-ove kabriolete.

V Kopru Citroenove lepotce butično predelujejo in opremljajo s sodobno opremo, po želji tudi z električnim motorjem. Foto: TV SLO, zajem zaslona
V Kopru Citroenove lepotce butično predelujejo in opremljajo s sodobno opremo, po želji tudi z električnim motorjem. Foto: TV SLO, zajem zaslona

"Citroen DS je bil leta 1955, ko so ga predstavili, najsodobnejši avtomobil z največ tehnološkimi inovacijami. V tistih časih je bil izjemen," je povedal restavrator starodobnih vozil Andjelković.

Takšen kup stare pločevine z ohranjeno številko šasije danes stane 80.000 evrov, predvsem zaradi papirjev, pove Bato.

90 odstotkov karoserije in šasije zamenjajo. Notranje dele poiščejo na trgu, bencinske motorje pa po želji zamenjajo z električnimi. "Te avtomobile sem hotel vrniti na ceste. Nihče ne more zagotoviti, da taki avtomobili čez deset let ne bodo prepovedani zaradi zaščite okolja," je povedal Andjelković.

Ga pa preseneča, da do okolja prijaznega vozila v Sloveniji ne more spraviti na cesto. "Težava je s homologacijo. Avtomobile moram voziti na homologacijo na Nizozemsko, nato pa jih lahko registriram kjer koli v Evropi, le v Sloveniji ne."

Sicer pa je za takšne obnovljene lepotce treba odšteti od 250.000 do pol milijona evrov.

V Kopru vračajo na ceste francoske lepotce