Prvi izziv je že martinovanje na Krasu, je poudaril direktor Slovenskih železnic - Potniški promet Boštjan Koren. "Pričakujemo, da se bo čim več prebivalcev Slovenije odločilo, da bodo obiskali Krasa ne le z osebnim avtomobilom, ampak z javnim potniškim prometom, se tam poveselili in varno potovali tudi domov."
Dodaja, da v prihodnjih letih pripravljajo več strateških projektov, s katerimi želijo na tisto območje privabiti čim več vsakodnevnih potnikov in turistov. Med njimi je tudi sklepni del projekta javnega potniškega prometa, ki ga uresničujejo z ministrstvom za infrastrukturo.
Prizadevali si bodo za posodobitev voznega parka
Partnerji v prihodnjih letih pripravljajo več strateških projektov, ki bodo prispevali k promociji javnega potniškega prometa in širitvi turistične ponudbe. Načrtujejo posodobitev prodajnega sistema - na postajah želijo postaviti kartomate ter potnikom ponuditi tudi platformo za spletni nakup vozovnic. Za najpomembnejši projekt prihodnjih let pa štejejo posodobitev voznega parka. "Razmišljamo tudi o novih linijah, nove proge pa so stvar infrastrukturne politike države," še dodaja Koren.
Tudi za osvežitev Ville Fabiani
"Ta sporazum je eden tistih ciljev, ki smo si jih zadali. Vedeti morate, da na Krasu nimamo prav veliko javnih prevozov, nimamo primerne prometne infrastrukture, nimamo avtoceste. Vlak pa je po pojem mnenju oblika prevoza, ki ima prihodnost," je dejal komenski župan Marko Bandelli.
Prizadevali si bodo tudi za širitev trajnostne mobilnosti v povezavi z oživljanjem kulturne dediščine spomenika Villa Fabiani v Kobdilju. Čeprav je v zasebni lasti in za ogled odprta le občasno, napovedujejo, da bodo ob prihodu več turistov razmišljali tudi o možnostih organizacije rednih ogledov posestva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje