Upajo, da jim bo Carin status britanskega "it" dekleta pomagal popraviti slabe poslovne rezultate zadnjega časa.
Kolekcija pravzaprav vključuje en model torbe v treh različnih velikostih in izvedbah, vsi kosi pa so izdelani v Angliji. Temu zelo ustrezno ima Cara na stopalu vtetovirano geslo "made in England".
21-letna Londončanka iz ugledne in premožne družine je nastopala v številnih kampanjah znanih modnih znamk, tudi Burberry in Chanel lahko doda v svoj CV. Redno se pojavlja na naslovnicah revij in je eden najbolje plačanih manekenk zadnjih let. Dvakrat je nastopila tudi v kampanjah Mulberry.
Pri tej britanski znamki, ki obstaja že več kot štiri desetletja, so se po lanskem odhodu kreativne direktorice Emme Hill, ki ji je v šestih letih znamki uspelo prilepiti "kul" avro, so se odločili pridobiti še bolj petične kupce: še posebej so merili na mlade in premožne azijske modne navdušence. A njihova poslovna poteza se ni izkazala za najbolj posrečeno, v pretekli božični nakupovalni sezoni so se tekmeci izkazali veliko bolje.
Zato so se pri podjetju, ki kar 65 odstotkov prodaje uresniči doma na Otoku, odločili izboljšati kakovost izdelkov in vsaj polovico torbic izdelati v domovini. (Sicer stavijo na turške izdelovalce, manjše izdelke iz usnja pa zanje izdelujejo na Kitajskem.)
V preteklosti so sodelovali že z "it" dekletom Alexo Chung, po kateri je dobila ime ena njihovih najuspešnejših torbic - alexa, in z ameriško poppevko Lano Del Rey, ki so ji torbico posvetili maja 2012. Za obe potezi, ki ste se izkazali za uspešnici, se je zamisel porodila Hillovi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje