Polet novega letala, ki je vzletel v Everettu in pristal v Seattlu v ameriški zvezni državi Washington, je trajal štiri ure 25 minut in je bil del testnega ciklusa 600 poletov, ki naj bi se končali jeseni. Boeing bo lahko svojo novo pridobitev tako začel uporabljati šele konec leta.
747-8i bo lahko prepeljal do 467 potnikov (51 več od prejšnjega modela), njegov dolet pa znaša okoli 15.000 kilometrov, s čimer lahko premaga oddaljenost od, na primer, Los Angelesa do Bangkoka.
350 ton težko letalo je prvič poletelo pred 13 meseci, izvajanje programa pa so morali nato trikrat preložiti. Piloti so zdaj preizkusili "osnovno obnašanje in predstavo" med preletom nad vzhodnim delom Washingtona in vzdolž kanadske meje. 747-8I je dosegel višino letenja 5791 metrov in najvišjo hitrost 250 vozlov (463 kilometrov na uro). "To je bil najčistejši prvi polet novega letala, kar sem jih kdaj videl," je po poletu povedal kapitan Mark Feuerstein.
Težnja: zmanjševanje zmogljivosti
Boeing je ob tem sporočil, da bo imelo letalo, ki je pridobilo ugled ta mesec, ko je Air China naročil pet primerkov, 12 odstotkov nižje stroške kot 747-400 in 16 odstotkov manjšo porabo goriva. Za zdaj je 33 naročil za novo letalo, brez petih za Air China, ki še vedno potrebujejo uradno odobritev kitajske vlade.
Prepričevanje letalskih družb za nakup te tretje generacije Boeingovega modela se je pravzaprav izkazala za najtežjo nalogo za družbo. Ironično, večina poznavalcev meni, da težava ne leži v tem, ker je Airbusov dvonadstropni A380 z zmogljivostjo 525 potnikov prevzel žezlo največjega potniškega letala, ampak ker si toliko letalskih prevoznikov želi pravzaprav zmanjšati zmogljivost.
Za optimalnega čezoceanskega letalskega prevoznika imajo Boeing 777-300ER s 365 sedeži, ki jih lahko zapolnijo na številnih trasah med sekundarnimi mesti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje