Vse manj spletnega oglaševanja? Foto: MMC RTV SLO
Vse manj spletnega oglaševanja? Foto: MMC RTV SLO

Po ocenah Emarketerja, katerega tržne raziskave so osredotočene na internet, bodo ameriški oglaševalci za spletno oglaševanje v letu 2009 porabili 25,7 milijarde dolarjev, kar je 2,7 milijarde dolarjev oziroma 10 odstotkov manj, kot je omenjena hiša napovedovala še pred tremi meseci, ko svetovna finančna kriza še ni izbruhnila.

Tudi po znižani napovedi bo spletno oglaševanje v ZDA, največjem gospodarstvu na svetu, v letu 2009 zabeležilo devetodstotno rast, kar pa vseeno pomeni upočasnitev v primerjavi z letošnjim letom, ko naj bi ta trg porasel za 11 odstotkov.

Za več 10 milijard manj oglasov
Za leto 2012 Emarketer po novem napoveduje za 37 milijard dolarjev ameriških spletnih oglasov, kar je za 13 milijard dolarjev oziroma 26 odstotkov manj, kot je za to leto napovedoval avgusta letos.

Po avgustu letos je v ZDA, kot je znano, po enoletnem tlenju z vso močjo izbruhnila finančna kriza, ki se je nato razširila še na preostali svet in do danes kljub številnim protiukrepom vlad z vsega sveta prerasla v največjo gospodarsko krizo po veliki depresiji v 30. letih preteklega stoletja.

C. R.