Oblikovalec leta je postal Ernest Bevc, ki je med šestimi projekti najbolj prepričal z vozičkom za orodje EuroPLUS. Nagrado za brezčasnega oblikovalca pa so podelili Marijanu Gnamušu.
Kot je pojasnjeno v obrazložitvi nagrade, posega Bevčev projekt na sicer deficitarno področje oblikovanja delovnih pripomočkov na delovnem mestu v industriji. Odlikujejo ga premišljena zasnova, ki zagotavlja kompleksno zgoščenost, sistemska preglednost, velika uporabnost zaradi mobilnih delovnih površin in preprosta funkcionalna rešitev brez pretiranih estetskih presežkov.
Vsestransko spremljala dogajanje predvsem na področju oblikovanja
Letošnji brezčasni oblikovalec Marijan Gnamuš je morda najbolj znan po Iskrinem polnilcu za akumulatorje "pobi". Oblikovanju se je zapisal že v času študija arhitekture. Bil je pobudnik in soustanovitelj Umetnostnega paviljona v Slovenj Gradcu ter soustanovitelj Bienala industrijskega oblikovanja. Nagrajenec je bil aktiven oblikovalec, izjemno natančen raziskovalec na področju industrijskega oblikovanja, ljubezen do oblikovanja pa je prenašal tudi s pedagoškim delom. "Slovensko oblikovanje najbrž nima osebnosti, ki bi tako vsestransko spremljala dogajanje predvsem na področju industrijskega, delno pa tudi grafičnega oblikovanja," so o Gnamušu zapisali v katalog Meseca oblikovanja.
Interier leta
Nagrado za interier leta prejmejo Rok Benda, Primož Hočevar in Mitja Zorca, ki so žirijo prepričali z nadstandardnim interierjem za Ekonomsko šolo v Murski Soboto. Gre za "racionalno oblikovan, svetel, lahkoten in živobarven ter netrendovski" interier.
Najlepša zgodba o uspehu
Nagrada za zgodbo o uspehu, ki jo podeljuje zavod Big, je šla v roke podjetja Pipistrel Iva Boscarola. Priznanje podeljujejo uspešnemu podjetju, ki zavestno uporablja kakovostno oblikovanje kot tvorni element v svoji poslovni, razvojni in tržni strategiji ter dosega pomembne poslovne uspehe.
Perspektivni oblikovalci so letos postali Miha Črtalič, Jaka Verbič, Rok Triller, ekipa projekta Prostorož, Neli Štrukelj in Jure Purgaj.
Kaj doživljamo med nakupovanjem?
Izkustvo, ki prodaja je osrednja tema, okoli katerega se vrti tokratna izdaja Meseca oblikovanja. Uvodni del festivala predstavlja dvodnevna konferenca, ki se bo danes sklenila na Ljubljanskem gradu, kjer bo 15 mednarodno priznanih strokovnjakov spregovorilo o tem, kaj vse doživljajo posamezniki, ko kupujejo, in kaj vse jim trgovci skušajo prodati, ko iščejo nova doživetja.
Dizajn v mestu
Mesec oblikovanja bo trajal do 23. novembra, do takrat pa se bo v raznih ljubljanskih razstaviščih zvrstilo več kot 30 dogodkov Dizajn v mestu. Med številnimi dogodki organizatorji posebej opozarjajo na oder novih kolekcij, talentov in izzivalnih pristopov Fashion 4 ter Music design. Kot novost so na program vključili t. i. Eat drink design, saj se svet gastronomije se vse bolj posveča oblikovanju okusov in jih povzdiguje na raven umetnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje