Zamisel o glavnem liku, ki je iztrgan iz udobnega okolja in se mora pri preživetju zanesti na lastno iznajdljivost, smo videli že ničkolikokrat. Nič novega ne prinaša tudi svet živali, v tem primeru miši in podgan, kot prispodoba za svet ljudi.
Presenetljivo je, da so se za takšen pristop odločili pri Aardmanu, ki je zaslovel s plastelinsko animacijo (Wallace & Gromit, Kokoške na begu). Morda pa ravno v tem grmu tiči zajec, saj gre za njihovo prvo računalniško risanko. Z animacijskega pogleda jim namreč nimam kaj očitati. Odločitev, da obdržijo plastelinski videz, vključno z nekaterimi skeči, značilni za ta tip animacije, pa "gizdalina" rahlo loči od konkurence. Aardman je tako dokazal, da se lahko kosa z največjimi in obenem ostaja zvest tradicionalnemu slogu plastelinske animacije.
Ocena: -3, piše Uroš Šetina.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje