Predstava v režiji Tomija Janežiča je prvi del trilogije o igri Norec in hkrati nadaljevanje njegovega raziskovanja fenomena igre in temeljnih motivacij, ki privedejo do igralčeve gledališke moči, s katero vedno znova začara gledalca.
Igralci, ki ne igrajo
Metodo igre na podlagi predhodne raziskave v predstavi udejanjajo Neda R. Bric, Primož Ekart, Olga Kacjan, Janja Majzelj, Barbara Krajnc, Maruša Geymayer Oblak, Sandi Pavlin, Draga Potočnjak, Matej Recer, Romana Šalehar, Marinka Štern in Jadranka Tomažič.
Raziskava fenomena igre
Gledališka iskanja Tomija Janežiča, od Kralja Ojdipa kot raziskave igralskih in konceptualnih pristopov h klasični grški tragediji do Utve in Treh sester A. P. Čehova kot reaktualizaciji metode Stanislavskega, se osredotočajo na udejanjanje metode igre. Janežic tako nadaljuje delo velikih gledaliških teoretikov in praktikov dvajsetega stoletja - od Stanislavskega, Mayerholda, Maxa Rainhardta, Michaela Chekhova, Leeja Strasberga do Petra Brooka - ki so se ukvarjali s fenomenom igre, ki naj kot temeljni konstituent gledališča vzpostavi njegovo spektakelsko funkcijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje