Javni prevoz v Ljubljani naj bi bil med najugodnejšemi v Evropi. Foto: BoBo
Javni prevoz v Ljubljani naj bi bil med najugodnejšemi v Evropi. Foto: BoBo
LPP-jeve avtobuse vozi tudi 11 žensk
Prometne minute: Ekološka vožnja
Nakup vozovnic LPP
Osnova današnje sheme prog LPP izvira iz leta 1971
Občina Ljubljana ureja mestne parke
Ljubljana najbolj poplavno ogroženo območje
Mesta prihodnosti 1/5: Londubaj, Pekingapur in Ljubljanabor
"Javni prevoz, kdo bo tebe ljubil?" - Zakaj se veliko raje posamič in po polžje prebijamo v kaotičnem morju pločevine, kot da bi prihranili marsikateri evro in šli na avtobus. . .
Javni prevoz v Sloveniji, javni prevoz v prestolnici.
Javni vs. Osebni prevoz, prispevek Alenke Pogačnik
Slovenci raje kot na mestni avtobus kar v avtomobil

Ta teden je na MMC-jevem portalu zelo odmeval intervju z županom Ljubljane Zoranom Jankovićem, ki je med drugim dejal, da imamo "v primerjavi z drugimi mesti v Ljubljani najugodnejši javni prevoz".

Izjava je dvignila veliko prahu, bralci MMC-jevega portala so pod intervjujem pustili kopico komentarjev, delili so svoje izkušnje z javnim prevozom v Ljubljani in drugje po Evropi.

Dokler rabiš do Kopra manj časa kot iz enega konca Ljubljane do drugega se težko hvališ z Javnim prevozom pa tudi če vožnja stane samo 1,20€.
Sicer pa ne vem kakšne so cene drugje po evropi

— Regedit 2018-10-18 09:38:18

Pa te grozne reklame čez cele avtobuse, da kot potnik sploh nič ne vidiš ven!!! Že samo zaradi tega bi morali biti avtobus v Ljubljani zastonj.

— Nekdopac 2018-10-18 09:40:46

V primerjavi z drugimi evropskimi mesti imamo v Ljubljani najugodnejši javni prevoz

Ce se ne motim je letna vozovnica v Ljubljani 420€. Na Dunaju za letno vozovnico placam 365€.
V Ljubljani prej prides pes kot z avtobusom, pa se postaje so tako redko posejane, da moras vecji del itak pes.

— Wolfy 2018-10-18 09:24:22

Kaj ti pomaga ljubljanski javni prevoz če še do ljubljane komaj prilezeš ...prej poštimajte javne prevoze po sloveniji..

— P1X3L 2018-10-18 09:31:02

Kombiniranje javnega in zasebnega prevoza
Mestna občina se je že pred časom lotila težave čezmernega števila osebnih avtomobilov v mestnem središču. "Z uvedbo sistemov P+R na mestnih vpadnicah smo dnevnim migrantom, ki v Ljubljano prihajajo bodisi zaradi služb ali po drugih opravkih, omogočili kombiniranje javnega in zasebnega prevoza po zelo ugodni ceni 1,2 evra za parkiranje in dve vožnji z avtobusom, kar zmanjšuje število avtomobilov v samem mestu," je povedal Janković. "Po drugi strani pa nismo pozabili na meščane, ki prav tako imajo pravico parkirati v bližini svojega doma, zato smo v spalnih naseljih uredili enosmerni promet, s čimer smo pridobili 7.000 parkirnih mest."

Velja tudi: "V primerjavi z drugimi evropskimi mesti imamo v Ljubljani najbol neučinkovit in konfuzen javni prevoz"

— Urban 2018-10-18 09:18:58

Najugodnejši javni prevoz?
Saj se turist sploh ne more peljati, če ne nabavi urbame ali si skine aplikacijo, ker z denarjem ne gre, povsod drugod pa.
Pa še vstopa se lahko samo pri šoferju, v drugih mestih pa povsod pri vratih. Še v Beogradu imajo to bolje porihtano.

— Blaž 2018-10-18 09:51:05

To pa je ugoden javni prevoz, če plačaš in te kolesar prehiti.

— Mimobeznik 2018-10-18 09:36:16

Sem voznik turisticnega busa in sem bil ze skoraj v vsakem evropskem mestu.vsako ima svoje prednosti in pomanjkljivosti..ljubljana sodi v sam vrh.to so dejstva..ne da se mi razlagat.tisti ki je potoval po evropi ze ve..
Recimo
Povejte mi za eno mesto na zahodu EU kjer lahko pojes burek za 2e :)

— Krisha 2018-10-18 13:49:13

Ukrepi za izboljšanje kakovosti zraka
Janković se je med drugim dotaknil tudi kakovosti zraka v mestnem središču. Koncentracija črnega ogljika naj bi se po omejitvi vožnje z avtomobili po Slovenski cesti zmanjšala za 70 odstotkov. "Tudi sicer za izboljšanje kakovosti zraka v mestu delamo veliko, se pa strinjam, da bo treba na tem področju, posebej kar se tiče avtomobilov, še dodatno postoriti. Vendar je to, kar urejajo v Nemčiji, šele začetek," je še povedal.

Javni prevoz v Ljubljani je katastrofalen! iz enega konca Ljubljane do centra ob konicah 45min. Meni je to nerazumljivo, ker realen čas je 10min. In tukaj so potrebne korenite spremembe. Zoki tvoj čas je odbil.

— mica maca 2018-10-18 09:29:32

Komaj čakam da grem na avtobus!!

Ljubljana - Koper = 50-55min (odvisno koliko kopljejo po obvoznici)

LJ Rudnik - LJ BTC = 60min (linija 27)
LJ Polje - LJ Šentvid = 55min (linija 25)

— weylakuc 2018-10-18 09:49:50

Kako naj bo mestni promet hitrejši, če se pa v Ljubljano pripelje vsak dan približno 150.000 vozil in ti najbolj kritizirajo, ne samo, da delajo strašansko gnečo, tudi onesnažujejo zrak. Če komu Ljubljana ni všeč, naj ne hodi in naj kritizira svojega župana, naš Janković je najboljši župan do sedaj in še ga bomo izvolili.

— fridah 2018-10-18 09:46:09

Vidim da se še niste vozili v konicah z Metrojem po Parizu ali Undergoundom v Londonu. Vam povem da je gužva v Ljubljani še vedno znosna, čeprav neznosna. V Parizu ob 17h popoldan - raje grem 15 km peš kot da še enkrat grem na Metro. Dobesedno ljudi so potiskali noter in ko ni več šlo so zaprli vrata. Kot živina. In to 14 dni ... V Londonu pa v konici tako navasane tiste kantice male na Jubilee da ni več niti kisika. Ugh ... edina rešitev ki sem jo ugotovil je da preprosto 6 ur na dan ne uporabljaš transporta in takrat delaš kaj drugega.

Jamramo pa tisti, ki še v tujini bili nismo. Do sedaj sem videl dobro delujoč javni prevozni sistem na vseh ravneh samo na Dunaju. Ampak tam je dovolj velika masa ljudi da to deluje. Isti sistem v Ljubljani - bankrot v enem mesecu. Na Dunaju vse vozi na 4 - 7 minut cel dan. Ampak je toliko ljudi da je vseskozi ene 20-30 % polni in se splaca.

— Tao3 2018-10-18 09:42:25

LPP-jeve avtobuse vozi tudi 11 žensk
Prometne minute: Ekološka vožnja
Nakup vozovnic LPP
Osnova današnje sheme prog LPP izvira iz leta 1971
Občina Ljubljana ureja mestne parke
Ljubljana najbolj poplavno ogroženo območje
Mesta prihodnosti 1/5: Londubaj, Pekingapur in Ljubljanabor
"Javni prevoz, kdo bo tebe ljubil?" - Zakaj se veliko raje posamič in po polžje prebijamo v kaotičnem morju pločevine, kot da bi prihranili marsikateri evro in šli na avtobus. . .
Javni prevoz v Sloveniji, javni prevoz v prestolnici.
Javni vs. Osebni prevoz, prispevek Alenke Pogačnik
Slovenci raje kot na mestni avtobus kar v avtomobil