Hitrost polnjenja baterij je eden od glavnih pomislekov potrošnikov pri nakupu električnega avtomobila. Tehnologija hitrega polnjenja je iz leta v leto boljša. Že danes lahko v nekaterih električnih avtomobilih z 800-V arhitekturo baterijo polnimo z močmi do 350 kW. V prihodnosti bo mogoče baterije vozil polniti še hitreje.
Izraelsko podjetje StoreDot je na svoji spletni strani zapisalo, da je razvilo baterijsko tehnologijo, ki naj bi omogočila, da bi 10 minut polnjenja zadostovalo za nadaljnjih 160 kilometrov vožnje. Testiranja tehnologije XFC v sodelovanju s 15 priznanimi avtomobilskimi proizvajalci iz Evrope, Azije in ZDA že potekajo. Prvi rezultati naj bi bili boljši od pričakovanj razvijalcev.
"Partnerji so izjemno zadovoljni z rezultati naših baterijskih celic, ki kažejo neverjetne ravni energijske gostote in časov polnjenja, ki lahko spremenijo industrijo," pravi Amir Tirosh, glavni operativni direktor StoreDota.
Dodaja, da rezultati testiranja potrjujejo, da bo tehnologija XFC ključnega pomena pri odpravljanju tako imenovane bojazni glede dosega in bojazni pri polnjenju, obenem pa bo proizvajalcem omogočila oblikovanje električnih avtomobilov z manjšimi baterijskimi paketi, saj jih bomo lahko napolnili v nekaj minutah. Skrivnost novih celic naj bi se skrivala v zamenjavi grafita v anodi s silicijevimi nanodelci, ki vsebujejo patentirano sintetizirane organske in anorganske delce.
Govorimo torej o silicijevih baterijah, ki jih razvijajo tudi druga podjetja. Mercedes-Benz na primer s podjetjem Sila Technologies.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje