Litij-ionski baterijski sklop s kapaciteto 77 kWh, ki naj bi bil pripravljen za serijsko proizvodnjo, se do 80 odstotkov napolni v samo desetih minutah. To pa po trditvah obeh podjetij zadostuje za 322 kilometrov vožnje. Pri tem naj ne bi bilo pregrevanja baterije, sistem pa naj bi deloval stabilno.
Pri podjetju StoreDot pravijo, da gre za prelomnico na področju polnjenja baterij in da je zdaj mogoče s to tehnologijo opremiti obstoječa vozila. Tako imenovana tehnologija XFC (extreme fast charging) je pripravljena za serijsko uporabo. Litij-ionska baterija Polestar 5 se je polnila s hitrostjo skoraj 370 kW. Med postopkom polnjenja se temperatura, napetost in polnilna zmogljivost natančno spremljajo, da se prepreči pregrevanje. Skrivnost izjemno hitrega polnjenja je v uporabi “sintetičnih organskih in neorganskih materialov” za baterijo in v uporabi umetne inteligence v procesu polnjenja.
Doron Myersdorf, izvršni direktor podjetja StoreDot, je po uspešnem preizkusu dejal: "Z našo tehnologijo izjemno hitrega polnjenja lahko baterijo za 322 kilometrov vožnje napolnite v manj kot desetih minutah. Vozniki lahko zdaj premagujejo zelo dolge razdalje z enako svobodo in udobjem kot z običajnimi vozili na bencinski pogon."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje