Za znamko je zelo pomembno, da z modelom tonale naznanja radikalno evolucijo, ki prinaša načrtovanje novega obdobja povezljivosti in elektrifikacije. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Za znamko je zelo pomembno, da z modelom tonale naznanja radikalno evolucijo, ki prinaša načrtovanje novega obdobja povezljivosti in elektrifikacije. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Za vozil znamke Alfa Romeo in tudi njihove lastnike velja, da so posebni, drugačne vrste. Za vozila znamke Alfo Romeo tudi velja, da ni treba, da so popolna, tudi ni treba, da je vse, kar ponujajo, smiselno. Malo je avtomobilov, ki bi bili tako močno vezani na čustva. Ker ko piči alfa, strup deluje tako, da te ne omrtviči, ampak te priklene nase.

Zadnja leta alfistom ni bilo lahko. Oditi niso mogli, ker pač kačji strup še vedno deluje, milanska dama pa za svoje ujetnike tudi ni skrbela lepo in jih je pustila dolgo čakati. Zdaj so končno dobili spet moderen avtomobil v dosegljivem avtomobilskem razredu. Govorimo o SUV-modelu tonale, ki pa je, vsaj bencinski model, imel pomanjkljivost, premalo moči.

Priključni hibrid doda športnost

Alfa je medtem na trg ponudila tudi priključni hibrid, ki prinaša kombinacijo bencinskega in električnega motorja z veliko sistemske moči, s tem pa tudi za znamko klasično bliskovitost. In res, priključni hibrid diha bistveno lažje kot mali 1,2-litrski motor v osnovnih različicah. Tudi potegne bistveno bolje, ko ga preklopite v športni program vožnje. Električni dodatek tudi naredi občutno razliko, ko mora tonale potegniti iz ovinka. Odzivnost je v primeru priključnega hibrida boljša.

Alfisti, tako označujemo privržence avtomobilske znamke Alfa Romeo, veljajo za ene najzvestejših sledilcev v avtomobilizmu. Čeprav v zadnjem desetletju niso dočakali veliko novosti, pa je Alfa končno predstavila nov model, športni terenec tonale. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Alfisti, tako označujemo privržence avtomobilske znamke Alfa Romeo, veljajo za ene najzvestejših sledilcev v avtomobilizmu. Čeprav v zadnjem desetletju niso dočakali veliko novosti, pa je Alfa končno predstavila nov model, športni terenec tonale. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Kljub temu sem prepričan, da bodo alfisti dejali, da jim je tudi to še vedno premalo. Da ima premalo karakterja. Tu je preveč poudarka na racionalnosti, ki se seveda kaže v tem, da lahko ta alfa ponudi vsakodnevne vožnje po mestu na elektriko. V tem pogledu mora biti jasno, da je zaloge elektrike v baterijah dovolj za 50 poletnih kilometrov, kar je verjetno okoli 30 zimskih. Pa smiselno je baterijo polniti doma. Na javnih polnilnicah se polni počasi. Enourni sestanek bo recimo dodal samo okoli deset kilometrov vožnje.

Torej, tonale bo zagotovo všeč tistim, ki alfe še niso imeli, ker jih bo pač navdušil s svojo notranjostjo, pa zgodbicami o številčnici, ampak dejstvo je, da kača tonale piči bolj kot kak komar, njen strup pa ni tako strupen.

Vabljeni k ogledu celotnega prispevka iz oddaje Avtomobilnost.