Čeprav ima štiri kolesa in bi po tej plati lahko koga pretental, ami pač ni avtomobil, kar med drugim pomeni tudi to, da se izogne številnim predpisom, ki veljajo za osebna vozila. In prav v tem najdemo del odgovora na vprašanje, kaj pa ami je? Ami je znanilec sprememb v ponudbi vozil, ali bolje različnih mobilnostnih naprav, ki bodo v mestni mobilnosti uporabnikom ponudila nove rešitve prevoza brez avtomobila.
V tej ponudbi je namreč še precej sivih mobilnostnih območji, ki jih danes praviloma opravimo z osebnim avtomobilom, v prihodnosti pa to morda ne bo več dovoljeno, ali pa bomo iz avtomobilske mestne mobilnosti na nekaj drugega presedlali zaradi drugih motivov, morda finančnih, zaradi udobja, preprostosti ali na primer okoljske ozaveščenosti. Ami torej vstopa v prostor med avtomobilom in taksijem, mestnim avtobusom, električnim kolesom, skirojem in kar je še drugih obstoječih in prihajajočih alternativ. Hkrati pa je ami še nekaj, kar je za avtomobilsko industrijo še posebej pomembno.
K vožnji vabi mlade, take ki še nimajo izpita za avto, a bi znali ceniti samostojno mobilnost ne glede na vremenske razmere. Sicer pa je ami 2,51 metra dolg, 1,39 metra širok in 1,52 metra visok, skupaj z akumulatorskim sklopom pa tehta 562 kilogramov. Prednji kolesi poganja električni motor z močjo 5,9 kW in navorom 50 Nm, akumulatorski sklop ima zmogljivost 5,5 kWh, kar omogoči do 75 kilometrov dosega in največjo dovoljeno hitrost 45 km/h, ki jo doseže relativno hitro. Ami lahko vozi vsak, ki je lastnik dovoljenja AM in je star več kot 15 let.
Vabljeni še k ogledu videoprispevka o amiju iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje