Ko je Audi leta 2018 predstavil električnega e-trona, je bilo veliko pompa z njihove strani, a ko smo se z e-tronom peljali po slovenskih cestah, se za njim ni obrnilo prav veliko glav.
Avtomobil je namreč pravi, tipični audi, takšen kot audi mora biti. Torej avtomobil za lastnika, za voznika, ne pa za sosede. Predvsem pa pri Audiju niso povedali, ne z besedami ne z videzom avtomobila, da z e-tronom napadajo Teslo. To je povedal Porsche s taycanom in očitno je vžgalo. Torej, zdaj tudi Audi odkrito napada Teslo, ponuja nastopača!
Tri metre na kvadratno sekundo je pojemek, ki ga zmorejo elektromotorji. Torej, 0,3 g, v vsakdanjosti se ustavljate brez klasičnih zavor, če želimo malce segreti zavorne kolute, moramo ta levo stopalko pritisniti na polno. Rekuperacijo.
Inteligentni štirikolesni pogon
Motorja sta dva, eden spredaj, drugi zadaj. Avtomobil ima celo dve prestavi, kar je za električni avtomobil presenetljivo, namen pa je, da prva, zelo kratka prestava, zagotavlja višjo učinkovitost, s tem da pomaga pri speljevanju. Torej dva motorja, dve prestavi in pogon na obe osi.
Torej quattro, inteligentni quattro, ki zdaj navor razporeja po vseh štirih kolesih, na elektronski način, tako se še bolj hipno prilagaja cestnim razmeram, predvsem pa množici podatkov, ki jih zagotovijo vsi mogoči senzorji.
Še več o vroči novosti na slovenskih cestah, pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje