Audi je po dolgi zamudi razkril Q6 e-tron. Namenjen je naznanitvi električne ofenzive podjetja s sedežem v Ingolstadtu – prihajajo zmogljivi motorji in veliki zasloni, pa tudi veliko prostora za potnike in prtljago.
Zaradi električne platforme in medosne razdalje skoraj 2,90 metra pri Audiju še posebej poudarjajo udobno sedenje na zadnji klopi. Poleg prtljažnika, ki ima volumen od 526 do 1529 litrov, je pri Audiju prvič na voljo tudi precejšnja odprtina pod prednjim pokrovom, ki sprejme še za 64 litrov prtljage.
Audi z novim električnim modelom predstavlja tudi novo filozofijo oblikovanja. Panoramski MMI-zaslon in sovoznikov MMI-zaslon predstavljata vizualno pregledno zasnovan digitalni oder. Materiali so bili izbrani glede na funkcionalnost, veliko je recikliranih.
Večji doseg in hitrejše polnjenje baterije
Tehnološki preskok predstavlja nova 800-voltna arhitektura, ki v Q6 omogoča do 270 kW polnilne moči. Razvijalci obljubljajo, da naj bi deset minut na hitri polnilnici zadostovalo za 255 kilometrov vožnje. V približno 21 minutah se napolnjenost baterije poveča z 10 na 80 odstotkov. Ena od ključnih komponent te prepričljive zmogljivosti polnjenja je inteligentni, visokozmogljivi prediktivni toplotni management. Vozilo je opremljeno s funkcijo Plug & Charge, ki mu omogoča, da se na združljivih polnilnih stebričkih ob priklopu polnilnega kabla samodejno avtorizira in nato zažene postopek polnjenja. Tudi obračunavanje poteka popolnoma avtomatsko.
Če polnilni stebriček deluje s 400-voltno tehnologijo, je pri Q6 e-tron prvič mogoče tako imenovano vzporedno deljeno polnjenje. To pomeni, da se 800-voltna baterija avtomatsko razdeli v dve bateriji z enako napetostjo, ki ju je nato mogoče vzporedno polniti z močjo do 135 kW. Baterijska sklopa se najprej uskladita glede na napolnjenost, nato pa se polnita skupaj. Na hišnih polnilnih postajah je mogoče vozilo polniti z izmeničnim tokom (AC) z močjo do 11 kW.
Pri Q6 e-tron je na no voljo generacija litij-ionske baterije z začetno kapaciteto 100 kWh (neto 94,9 kWh), ki v teoriji omogoča do 625 kilometrov vožnje. Tudi motorji so iz nove generacije. Za zdaj je znano, da je sistemska moč Q6 e-tron quattro 285 kW, pospešek od 0 do 100 km/h je v 5,9 sekunde, v SQ6 pa je moč 380 kW KM in pospešek od 0 do 100 km/h 4,3 sekunde. Največja hitrost je 210 oziroma 230 km/h.
Audija Q6 e-tron smo v Avtomobilnosti že spoznali v živo. Strnili smo tudi prve vtise. Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje