Vse več evropskih držav, tudi avtomobilska velesila Nemčija, je najavilo trd pristop zapiranja zaradi hitrega širjenja koronavirusa med prebivalci.
Nemška kanclerka Angela Merkel ni izključila možnosti ponovitve scenarija iz prvega vala spomladi lani, ko so morale številne tovarne, tudi avtomobilske, zaustaviti delo. S tem se je prekinila dobavna veriga avtomobilski industriji, zamaknili so se dobavni roki in navsezadnje se je zmanjšala prodaja avtomobilov.
V združenju nemške avtomobilske industrije (VDA) so opozorili na morebitne posledice vnovičnega zaprtja tovarn. "Proizvodnja avtomobilov pomembno prispeva k zagotavljanju dohodka številnih ljudi," je povedala šefica VDA Hildegard Müller in dodala, da tovarne, ki so v lasti proizvajalcev in dobaviteljev, do zdaj niso bile vir okužbe s koronavirusom.
Industrija ključna za blaginjo države
V Nemčiji na kanclerko iz avtomobilske industrije letijo opozorila, da bo tudi leta 2021 industrija motor, ki bo vodil nemško gospodarstvo in poskrbel za blaginjo države. Z njimi se strinjajo tudi ekonomisti. "Zaprtje podjetij ne bi le neposredno močno prizadelo podjetja, temveč bi lahko znova prekinilo dobavne verige, prišlo bi do motenj celotnega gospodarstva," je za Der Spiegel povedal vodja nemškega inštituta za gospodarske raziskave Marcel Fratzscher.
Pri VDA-ju še opozarjajo, da izkušnje iz različnih držav, kjer so zaprli tovarne le za kratek čas, kažejo, da so bile posledice za industrijo uničujoče.
Zaradi tehnološke spremembe v smeri elektromobilnosti imajo številni proizvajalci in dobavitelji že tako ali tako težave, soočajo se s pomanjkanjem materiala, covid-19 pa je težave le še poglobil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje