Ledvičke so lahko tudi osvetljene. Foto: BMW
Ledvičke so lahko tudi osvetljene. Foto: BMW

X3 je eden od najbolj priljubljenih modelov znamke BMW, na trgu pa ga poznamo skoraj 20 let. BMW tudi ob prenovi ubira bolj tradicionalen pristop in stavi na preizkušen recept, ki prinaša kupce in dobiček.

Prenovljeni X3 četrte generacije se tako ponaša s premenjeno obliko, s katero so X3 poenotili z najnovejšimi modeli BMW. To pomeni manj kroma in večje svetlobne poudarke. Značilne ledvičke ostajajo zaščitni znak. Žarometi in zadnje luči so znani, mere pa se malenkostno spremenile. Ob skoraj nespremenjeni medosni razdalji 2,87 metra je X3 zrasel za tri centimetre na 4,76 metra ter je nekoliko širši in položnejši. Potnikom na zadnji klopi to prinaša malo več prostora, prtljažnik pa se je povečal za od 20 do 100 litrov in sedaj sprejme od 570 do 1700 litrov prtljage, odvisno od konfiguracije.

V kabini izstopa znani BMW ukrivljen široki zaslon, ki je podprt z najnovejšo generacijo BMW operacijskega vmesnika iDrive. Foto: BMW
V kabini izstopa znani BMW ukrivljen široki zaslon, ki je podprt z najnovejšo generacijo BMW operacijskega vmesnika iDrive. Foto: BMW

V kabini je prenovljena armaturna plošča, povečani so zasloni, pri BMW-ju izpostavljajo najnovejši operacijski sistem BMW 9. Razširili so nabor polavtonomnih sistemov za vožnjo in parkiranje.

Kupci bodo lahko izbirali med dvema štirivaljnima dvolitrskima bencinskima agregatoma, na voljo bo tudi X3 M50 s 3,0-litrskim vrstnim šestvaljnikom. Trilitrsko prostornino bo imel tudi dizelski agregat. Motorji z notranjim zgorevanjem so vsi opremljeni tudi z 48-voltnimi blagimi hibridi. Priključni hibrid ponuja 220 kW moči in skoraj 20 kWh baterijo, ki omogoča električni doseg do 90 kilometrov.