Evropski proizvajalci so iznašli in izpilili razred “hot hatch”. To je razred, ki ga v slovenščini nerodno imenujemo športne kombilimuzine. Začelo se je s simco 1100 TI, nadaljevalo pa z legendarnimi modeli, kot so renault 5 alpine, volkswagen golf GTI, peugeot 205 GTI, lancia delta integrale.
Napočil je čas tudi za športne kombilimuzine iz vzporednega, električnega avtomobilskega vesolja. Najprej smo si le ogledovali vse več zanimivih konceptov, s serijskim modelom pa je prva postregla prav sveža avtomobilska znamka Cupra.
Povečanje moči za 30 sekund
Navaditi se bomo morali na izraz “električni konji”. Nekako smo ob predstavitvi tega avtomobila dobili občutek, da pri cupri od oznake “športen” kar nekoliko bežijo. Bolj se zdi, da jim je dovolj, da je to prvi električni avto te znamke. Predvsem zato, ker imajo v svoji ponudbi že preizkušene modele, cupro leona ali pa vrhunsko zmogljivega novinca cupro formentorja. A tudi born daje jasno vedeti, kateri družini pripada.
To razkriva že oblika, na primer oblikovanje maske. Oblikovalci pravijo, da so želeli posnemati videz morskega psa. V kabini so školjkasti sedeži, ki so v novi avtomobilski dobi narejeni iz reciklirane odpadne plastike. Poseben je volan, značilen za znamko Cupra, saj ima posebno tipko, s katero aktiviramo e-boost. Ta nam za omejen čas 30 sekund priskrbi še dodatnih 20 kilovatov moči. V praksi to nakazuje, kako bi lahko proizvajalci “začinili” vožnjo športnih električnih vozil brez “pokanja” iz izpušne cevi.
Born je na voljo s tremi kapacitetami baterije in tremi različnimi močmi elektromotorja. Različica z vrha ponudbe razpolaga s 170 kilovati moči in kapaciteto baterije 77 kWh, ponudba pa se začenja pri 110 kilovatih in 45 kilovatnih urah.
Več o tem zanimivem električnem modelu pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje