Pri Dacii so v novi strategiji znotraj koncerna Renault usmerjeni k iskanju bistvenega za njihove kupce.
Ti so navajeni, da je Dacia nizkocenovna znamka. Tudi v prihodnje želijo kupcem svojih vozil ponuditi tisto, kar potrebujejo v avtomobilu, tudi glede materialov. Kot pravijo pri romunski znamki, dajejo prednost razumni porabi.
Enostavno in bistveno
Dokazovanje tega pragmatičnega pristopa terja sprejemanje drznih odločitev, še posebno na področju oblikovanja. Pri tem je v ospredju oddelek za barve in materiale. "Poglavitno za Dacio je, da deluje kar se da pristno. Kupec mora uvideti, da je v naše delo vključeno iskanje enostavnosti in bistvenega. Otresti se modnih muh v iskanju novih materialov, ki so okoljsko bolj sprejemljivi, je ustvarjalno, tako rekoč temeljno ravnanje v oblikovalskem procesu," sporočajo pri Dacii.
Dacia je junija razkrila karoserijsko barvo, odtenek zelene, ki spominja na mah in zemljo. Barva predstavlja dve za znamko ključni odliki: ne vsebuje sljude (kovinskih kosmičev), zato ima barva enostavnejšo sestavo, zahvaljujoč "nekovinskemu" videzu brez leska kosmov pa je umazanija manj opazna. Kot so pojasnili, odsotnost kovinskega leska pri navadnih, neprosojnih barvah daje vtis čvrstosti. Ta vrsta laka se bo kmalu razmahnila v okviru ponudbe karoserijskih barv.
Nič več kroma in usnja
Ta dva materiala sta bila in za mnoge tudi ostajata emblematična za avtomobile. Vendar za znamko Dacia krom in živalsko usnje spadata v preteklost. Kot pojasnjujejo, je čas za nadomestke. Izbiranje nadomestnih materialov je bilo tako usmerjeno v iskanje večje trajnosti in proizvodnih postopkov, ki manj obremenjujejo okolje. Prizadevajo si uporabiti materiale s kar se da majhnim ogljičnim odtisom tako v proizvodnji kot tudi v celotni življenjski dobi avtomobila.
Tako bo, poleg tkanin, v notranjosti prihodnjih modelov znamke Dacia lahko najti umetno usnje oziroma plastificirano tkanino (TEP – tissu enduit de plastique). To je po zagotovilih proizvajalca vozil prijetno na otip, enostavno za čiščenje in zelo odporno.
Krom bi nadomestili lakirani okrasni elementi jekleno sive barve. Kot pojasnjujejo, je lakiranje bolj prijazno do okolja, saj povzroča veliko manj izpustov CO2 kot kromanje, je bolj odporno proti praskam in tudi bolj trajno. Medtem ko je večina avtomobilskih zaščitnih znakov kromanih, je novi zaščitni znak znamke Dacia "Dacia Link" pobarvan belo. Želeli so, da je zaščitni znak zelo dobro viden, saj močno izstopa na črni podlagi nove maske.
V Avtomobilnosti smo prihodnost znamke Dacia spoznali na razkritju v Parizu. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje