Mercedes E je poslovna limuzina, družinski karavan, razred E pa je še bolj kot prestižni razred S ali ikonični razred G jedro Mercedesa in nekakšna večna stalnica v portfelju modelov.
In novi E, ki smo ga v Avtomobilnosti preizkusili na prvi vožnji, je nekakšna vez med starim svetom, saj vztraja pri bencinskih in dizelskih motorjih in novim svetom, saj uvaja tudi učinkovit priključno-hibridni pogon z električnim dosegom 100 kilometrov, ponovno pa je pred svojim časom tudi na račun arhitekture.
"Razred E gradi most med svetovi," je novi razred E hvalil izvršni direktor Ola Källenius, njegova izjava pa se nanaša na tradicijo velike potovalne limuzine na eni strani in digitalizacijo na drugi. Zaradi tega je serija E pomemben steber za preobrazbo znamke. V Avtomobilnosti smo se pogovarjali z Mercedesovimi inženirji, ki so nam pojasnili tehnične posebnosti vozila, ki jih ne manjka in jih spoznate v videoreportaži.
Naloga mercedes-benza razreda E je poleg varnosti in naprednosti dvigniti udobje potovanja na višjo raven, saj gre za enega najbolj priljubljenih menedžerskih vozil.
S 4,95 metra dolžine in 2,96 metra medosne razdalje je v nasprotju s predhodnikom le malenkost večji, zato pa obljublja več prostora v kabini in 540-litrski prtljažnik.
Toda tisto, kar razred E resnično zaznamuje na dolgih vožnjah, je vojska nevsiljivih pomočnikov, na primer kot oblak mehko zračno vzmetenje, umirjeno krmiljenje in uravnoteženo podvozje, ki zagotavljajo, da tudi po nekaj urah vožnje iz vozila izstopite sproščeni. Ima celo program proti potovalni slabosti, med vožnjo pa lahko na zaslonu prikazuje tudi vitalne funkcije potnikov.
Vabimo vas, da novi mercedes-benz razred E spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost in preverite, kako je samodejno prehitel porscheja 911.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje