Citroën DS4 ni le avtomobil, namenjen izstopanju iz povprečja na mestnih ulicah, ampak se obnese tudi pri premagovanju avtocestnih razdalj. Foto: M. Kr.
Citroën DS4 ni le avtomobil, namenjen izstopanju iz povprečja na mestnih ulicah, ampak se obnese tudi pri premagovanju avtocestnih razdalj. Foto: M. Kr.

Povzema namreč vtise s preizkusa različice z motorjem 2,0 HDi, ki zmore 120 kilovatov moči (163 KM), in poudarja, da je dizelski pogonski agregat pravzaprav primernejši za Citroënovega prestižnega posebneža kot zmogljivejši bencinski motor, ki je s 147 kilovati morda celo premočan za normalno uporabo. S »krotenjem« najmočnejšega dizla v ponudbi DS4 je manj težav, pri daljših poteh pa se ob siceršnjih zmogljivostih in ravni udobja izkaže tudi z do denarnice prijaznim povprečjem porabe goriva, pri preizkusnem avtomobilu na poti v Ženevo in iz nje blizu šestim litrom za sto kilometrov.

Več podrobnosti o preizkusu Citroënovega DS4 2,0 HDi, prvih vtisih o njegovem večjem sorodniku DS5, Mazdinem novincu CX-5 in novostih, ki so se pripeljale na slovenski trg, pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.