Razumem, mustang mach-E spada v mesto. Je pač tako zelo nastopaški in mustanga je treba pokazati! Ampak če avtomobilu rečejo, da je SUV oziroma CUV v tem primeru, torej kupejevski SUV, to pomeni, da je tudi bolj oddaljen od tal. Zasnovan je tako, da ga lahko peljemo tudi po makadamu.
Na našem preizkusu je avtomobil luknje pobiral odlično, in če nam ceste pobeli sneg, je treba mustanga izkoristiti tudi na takšnih odmaknjenih lokacijah. To smo v Avtomobilnosti tudi naredili. Mustang se po snegu vozi izvrstno. Vsa štiri kolesa zelo dobro vlečejo. Mustang mach-E ima seveda štirikolesni pogon, en elektromotor spredaj, drugega zadaj. Predvsem pa izvrstno deluje ESP. Ni tako zelo invaziven in v bistvu omogoča tudi, da se voznik malce igra. Ko desno stopalko malo bolj pritisnemo, potem zadek zelo, zelo nežno in lepo zapleše. ESP to dopušča, Tudi po tem, ko je treba avtomobil stabilizirati, sistem ESP to naredi zelo zvezno, ne butne tako zelo, da bi nas v kabini premetavalo.
Na testu smo uporabljali sistem enopedalne vožnje, se pravi, da z desno stopalko pospešujemo in zaviramo. Pogrešali pa smo funkcijo nadzorovanega spuščanja po spolzkih strminah. Ta bi prav prišel v kakšni bolj kritični situaciji.
Vabimo, da si ogledate videoreportažo, spodaj pa še nekaj drugih videov, ki so nastali med preizkušanjem električnega mustanga mach-E.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje