Ford je posodobil priljubljenega križanca pumo, ki ga je uradno predstavil leta 2019. Na zunaj so spremembe majhne.
Sprednji del je prejel najnovejšo različico Fordove značke in popolnoma nove matrične žaromete, ki vključujejo svež podpis dnevnih luči. Drugačna je sprednja maska, bolj agresivno je oblikovan sprednji odbijač. Osvežena je bila tudi paleta barv.
Več sprememb je v kabini. Najbolj izstopa veliki, 12-palčni (30,5 centimetra) zaslon na dotik, ki poganja najnovejši infotainment sistem sync 4. Pod zaslonom so novi gumbi za klimatsko napravo in ogrevane sedeže, nov je predal za telefon z integrirano brezžično polnilno ploščo. Na voljo je tudi nova 12,8-palčna (32,5 centimetra) digitalna instrumentna plošča z izboljšano grafiko.
Več pomoči za voznika
Izboljšan je bil tudi paket funkcij za pomoč vozniku, ki vključuje prepoznavanje nevarnost trkov v križiščih, pomoč pri vzvratnem zaviranju in sistem, ki samodejno upočasni avto, ko se približuje ovinku ali križišču.
Pod motornim pokrovom je bila puma deležna racionalizacije. Jedro je 1,0-litrski trivaljni bencinski motor EcoBoost, ki v kombinaciji mehkega 48 V hibrida, zagotavlja 92 kW (125 KM) ali 114 kW (155 KM). Šibkejša različica je na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali Fordovim sedemstopenjskim avtomatom z dvojno sklopko, zmogljivejša enota pa je na voljo le s samodejnim menjalnikom.
Trivaljnik je zadolžen tudi za športno različico ST z močjo 127 kW (170 KM) in sedemstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Pospešek od 0 do 100 km/h je 7,4 sekunde.
Ford je potrdil tudi ime prihodnje električne pume (puma gen-e), ki jo bo predstavil še letos.
Test aktualne različice pume lahko pogledate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje