Volkswagnov golf je prodajna uspešnica v Evropi, ki pa je ob zadnjih spremembah in prehodu na električno mobilnost izgubila tržni položaj. Če je bil golf še pred leti številka ena v Evropi, ga je na prestolu zamenjala povsem električna tesla (model Y). Kljub temu v Wolfsburgu verjamejo v golfa, zato bodo kmalu na ceste pripeljali prenovljeno (osmo) generacijo modela, ki ga izdelujejo že pol stoletja, do danes pa je po svetu dobil že 37 milijonov strank.
Na zunaj je prenova omejena na vitkejše žaromete v sveže oblikovanem prednjem odbijaču, nove so tudi zadnje luči. Več sprememb je bila deležna kabina, v kateri so na volanu spet klasični gumbi, izboljšan je glasovni pomočnik, ki uporablja znanje in izkušnje ChatGPT.
Poleg manjših oblikovnih sprememb in nove programske opreme za zabavno-informacijski sistem so pri Volkswagnu posodobili tudi vse motorje. Dizelski motor ostaja, več je blagih hibridov, nekaj več moči je pridobil motor TSI, omeniti pa velja predvsem priključne hibride.
Baterija je skoraj dvakrat večja in ima kapaciteto 19,7 kWh, kar pomeni, da omogoča do 100 kilometrov povsem električne vožnje. Tudi polnjenje je izboljšano. Golf lahko črpa tudi enosmerni tok z vsaj 50 kW moči.
Volkswagnovega golfa zadnje generacije smo preizkusili v Avtomobilnosti. Vabljeni k ogledu videoprispevka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje