Nova generacija enega manjših modelov v ponudbi korejske znamke prinaša dovolj novosti, da bo enakovredno ali pa ponekod tudi z naskokom pred tekmeci pripeljal na slovenski trg. Novi i20 je izdelan na novi platformi, je daljši in širši za 40 in 24 milimetrov ter za 14 milimetrov nižji, kar mu s privlačnim dizajnom vsaj na prvi pogled zagotavlja bolj dinamično podobo.
Razvoj in izdelava v Evropi
Glede na mesto razvoja in kraja izdelave v evropskem avtomobilu, ki meri v dolžino 4.035 milimetrov, v širino pa 1.734 milimetrov, je dovolj prostora za pet potnikov, ki lahko s seboj vozijo še prtljago s prostornino 326 litrov.
Generacijski preskok je opazen tudi pri materialih, uporabljenih v notranjosti, kupcem ponujajo možnost izbire različnih dvobarvnih kombinacij, ki popestrijo podobo potniške kabine. Seznami opreme so pri vseh ravneh v ponudbi dovolj obsežni tudi za zahtevnejše uporabnike, vključno z visoko ravnjo varnosti in zlato sredino ponudbe povezljivosti različnih napravic, ki jih voznik ali sopotniki nosijo s seboj.
Poleg bencinskih tudi dizelska motorja
Motorna paleta poleg bencinskih agregatov vključuje tudi dve dizelski možnosti. Bencinski začetek ponudbe je motor 1,25 CVVT s 55,2 kilovata (75 KM), sledita mu močnejša izvedba z 62 kilovati (84 KM) ter 1,4-litrski motor CVVT z močjo 73,6 kilovata (100 KM). Dizelski par pa sestavljata dva motorja CRDI, in sicer 1,1-litrski z močjo 55 kilovatov (75 KM) in 1,4-litrski z močjo 66 kilovatov (90 KM). Še pred koncem leta bodo v ponudbo uvrstili tudi 1,0-litrski bencinski motor T-GDI z močjo 88 kilovatov (120 KM).
Za najcenejšega i20 bodo morali kupci v Sloveniji odšteti 10.770 evrov, kar že vključuje tako imenovani promocijski prihranek in za znamko tradicionalno 5-letno garancijo brez omejitve kilometrov z brezplačno asistenco in kontrolnimi pregledi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje