Hyundai i30 v najnovejši izdaji ponuja prikupno podobo in kar nekaj sodobne tehnike, ki je povsem na ravni uglednih evropskih tekmecev. Ukrojen je bil namreč po okusu evropskih kupcev, saj so ga razvili v sodobnem oblikovalskem centru v Rüsselsheimu v Nemčiji, pa tudi izdelujejo ga v Evropi, v Nošovicah na Češkem. Ponudba opreme je izdatna, le malo manj naprednih tehnoloških igračk ponuja, kot na primer njegov večji sorodnik i40, še ugotavlja avtor oddaje.
Da je zanimiv za širši krog kupcev, pa so pri Hyundaiju poskrbeli tudi s pestro ponudbo pogonskih agregatov. Med njimi se 1,6-litrski dizelski agregat, ki je poganjal preizkusni avtomobil in v močnejši izvedbi zmore 94 kilovatov, uvršča v skupino varčnejših. Med preizkusom je v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom za sto kilometrov vožnje v povprečju porabil pet litrov dizelskega goriva.
Več podrobnosti s preizkusa Hyundaijevega novinca in mazde MX-5 pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje