Test športne različice Fordovega poltovornjaka raptorja
Zmogljiv dizel in udobna avtomatika
Amerika prihaja v Evropo ... Pa s tem ne pravimo, da prihajajo terenski pickupi, teh smo že povsem navajeni tudi pri nas. A prihajajo pickupi, katerih glavna naloga je zabavati voznika. No, pa mimoidoče tudi ... Preizkusili smo ford ranger raptorja.
Test športne različice Fordovega poltovornjaka raptorja
Zmogljiv dizel in udobna avtomatika
Raptor ponuja različne vozne programe, ti v kar precejšnji meri odpravijo dizelski prizvok, v športnejših načinih. Na voljo so tudi klasični terenski načini, avtomobil se recimo zna tudi sam elektronsko spuščati po strminah, a terenske zmogljivosti so nekaj, kar vam nadvse suvereno priskrbi že klasičen ranger. Rohneči dinamični programi so tisto, kar je raptorjevo. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
So mi rekli, da mu zadaj na znački nekaj manjka ... da bi moralo pisati veloci-raptor. Izredno močan in krempljast dinozaver s kot britev ostrimizobmi.
A se mi zdi, da vsaj med tistimi, ki se navdušujejo nad visokozmogljivimi avtomobili, dinozaver res ni prva misel, ki se pojavi ob tem imenu. Prve misli so rohnenje, prah in skoki! Se pravi Mehika, Baja, pa tudi Dakar. Torej visoko hitrostno divjanje po brezpotju. Nekaj v tem slogu ...
Raptor ima morda res lahko enak motor kot bitrubo ranger, a ima dirkaške blažilnike znamke Fox, tako spredaj kot zadaj. In čeprav slovenski makadami vsako pomlad močno kažejo posledice zime, pa je raptorjevim blažilnikom ves čas dolgčas. Avto jih požre z izjemno lahkoto. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
"Okej, okej," imate prav, kažemo vam Ameriko, forda F150 raptorja ... Pickup s skoraj še enkrat toliko konjskimi močmi. A takšen rangerraptor v resnici v Evropo prinaša isti duh!
Rohneči in zmogljiv dizel
Ampak evropskega raptorja poganja klasični rohneči, v mrzlih jutrih pa zoprno rohneči dizel, enak tistemu v januarja preizkušenem rangerjubiturbo. A če je zvokovno gledano motor rangerjaraptor razočaranje, zmogljivosti to nikakor niso.
Hitra vožnja po makadamih za raptorja ni prav škodljiva, podvozje so še izdatneje zaščitili, pa že običajni ranger ponuja močne kovinske plošče pod vitalnimi deli. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Vleče dobro, izredno zvezno, in če ne boste gledali na števec, boste ves čas v prekršku, tako umirjeno je v kabini.
No, kakor koli, nadvse pomembno vlogo igra samodejni menjalnik s kar desetimi prestavami, ki svoje delo opravlja odlično, kar pozabiš na dirkaški obvolanski ročici za prestavljanje s temi dirkaško dolgimi kraki. Več vtisov o tej zanimivi popestritvi razreda poltovornjakov pri nas pa izveste v prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje