Tonale smo že preizkusili, in to med zavoji, v družbi gledalcev Avtomobilnosti. Uživali smo za volanom najnovejšega modela znamke, ki je znan po dinamičnih občutkih za volanom.
Strinjali smo se, da je "športno srce" tisto, ki združuje pravzaprav vse modele te znamke – tudi tonaleja, pa čeprav je to v družini Alfe Romea tisti bolj zadržani – blagi športnik.
Blag je bil tudi hibridni pogon tonaleja, ki smo ga tedaj preizkušali. To je tista vrsta hibrida, ki ga lahko le po dogovorjenih pravilih štejemo med hibride, vozna izkušnja pa je v resnici precej podobna klasičnim bencinsko gnanim avtomobilom.
Izdatna pomoč elektromotorja
Povsem drugačno vozno izkušnjo nudi priključni hibrid – torej hibrid, ki je zadnja stopnja pred povsem električnim avtomobilom in ima praviloma razmeroma zajetno baterijo ter izdatno pomoč elektromotorja. Prav priključni hibrid Q4 z dobrimi 200 kilovati moči je različica alfe romea tonale, za katerega smo tudi na našem testu ugotovili, da je najbolj dinamičen oziroma najbolj športen v ponudbi tega modela.
To je tista različica, ki lahko dvigne srčni utrip oziroma prepriča prave alfiste. In tudi mi pravimo, da je vozniški občutek še boljši, ker je pod motornim pokrovom pač bolj množična konjenica, elektromotor na zadnji osi pa poskrbi tudi za štirikolesni pogon, kar po domače rečeno bolj “butne”, ko si želimo pospeška iz ovinka.
Ampak na tem mestu konjenico ustavimo. Tokrat smo želeli dokazati, kaj pomeni več moči. Opremili smo se z računalnikom in primerjali dva tonalejeva pogona.
Tudi na papirju, oziroma bolje rečeno na zaslonu, smo potrdili, da je priključni hibrid bolj športni in dinamični alfa romeo tonale. Ampak za polno izkoriščanje hibridov vseh vrst ni pomembna le učinkovitost pogona, pač pa mora biti hibridna tudi voznikova vožnja.
Vabimo vas, da si primerjavo in naše zaključke ogledate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje