Uber se zanaša na poceni vozila z nizkimi stroški vzdrževanja. Za zdaj pa so električni avtomobili v večini primerov dražji od primerljivih vozil z motorji na notranje zgorevanje. Drugi del sodelovanja bi lahko v prihodnosti dodatno znižal stroške. Obe podjetji namreč želita sodelovati tudi pri uporabi avtonomnih avtomobilov BYD. Za Uber to pomeni predvsem manjši strošek za osebje. Foto: EPA
Uber se zanaša na poceni vozila z nizkimi stroški vzdrževanja. Za zdaj pa so električni avtomobili v večini primerov dražji od primerljivih vozil z motorji na notranje zgorevanje. Drugi del sodelovanja bi lahko v prihodnosti dodatno znižal stroške. Obe podjetji namreč želita sodelovati tudi pri uporabi avtonomnih avtomobilov BYD. Za Uber to pomeni predvsem manjši strošek za osebje. Foto: EPA

Po navedbah podjetij bodo s sodelovanjem voznikom Uberja ponudili dostop do ugodnejših cen nakupa vozil, zavarovanj, financiranja in drugih storitev, kot so popusti pri polnjenju baterij vozil.

Kitajski proizvajalec vozil želi s sodelovanjem pospešiti prehod na električna vozila. Na začetku bodo vozila BYD uporabljali Uberjevi vozniki v Evropi in Latinski Ameriki, pozneje bodo sledili Avstralija, Kanada in Bližnji vzhod.
Prednosti sodelovanja bi imeli obe podjetji. BYD se želi razširiti zunaj Kitajske, saj na domačem trgu vlada cenovna vojna, ki zmanjšuje dobiček. Večje število vozil BYD na cestah bi povečalo prepoznavnost znamke in spodbudilo več kupcev, da izberejo njihovo vozilo.

"Veselimo se, da bomo svoja najsodobnejša električna vozila videli na ulicah mest po vsem svetu," je dejala namestnica šefa BYD-ja Stella Li.