Po podatkih podjetja Dataforce, ki se ukvarja s tržnimi raziskavami, je bilo v Evropi v prvih šestih mesecih prodanih skupno 99.789 MG-jev. V enakem obdobju lani je bila številka bistveno manjša, in sicer 42.296 prodanih vozil. Foto: MMC RTV SLO/MG
Po podatkih podjetja Dataforce, ki se ukvarja s tržnimi raziskavami, je bilo v Evropi v prvih šestih mesecih prodanih skupno 99.789 MG-jev. V enakem obdobju lani je bila številka bistveno manjša, in sicer 42.296 prodanih vozil. Foto: MMC RTV SLO/MG

Spletni Automobilwoche piše, da so pri MG še vedno v fazi iskanja lokacije, a je jasno, da bo tovarna bistveno dražja od primerljive tovarne na Kitajskem. To so besede vodje evropske veje podjetja Williama Wanga, ki pa je za Automotive News Europe poudaril, da bodo prednosti odtehtale slabosti.

"Pričakujem, da bo lokalna izdelava dražja, a ko prodaš 200.000 avtomobilov na leto, koristi prevladajo," je Wang povedal za revijo. Prednost postavitve tovarne v Evropi namesto na Kitajskem je po Wangovih besedah tudi odprava 10-odstotne uvozne dajatve in hitrejši odziv na zahteve kupcev.

Električni drugi najbolj prodajan model znamke

Evropska tovarna bi prinesla tudi boljše povezave v regiji. "Gradnja na lokalni ravni pomeni delo z domačini. To pomeni več sodelovanja," je dejal Wang.

Pričakuje se, da bo MG v Evropi izdeloval kompaktno električno kombilimuzino MG4. MG4 je bil z 29.458 prodanimi primerki drugi najbolje prodajan model znamke v Evropi v prvi polovici leta 2023. Še bolje je šlo kompaktnemu SUV ZS, prodali so jih 35.753.

V Avtomobilnosti smo pred kratkim testirali električni MG4. Vabljeni k ogledu videoreportaže.