Kitajski GAC je svojo izvirno vizijo predstavil na zelo nenavadnem mestu. Van life je bil premierno predstavljen na tednu mode Milan Design Week v Milanu, in ne na avtomobilskem salonu v Šanghaju. Foto: GAC
Kitajski GAC je svojo izvirno vizijo predstavil na zelo nenavadnem mestu. Van life je bil premierno predstavljen na tednu mode Milan Design Week v Milanu, in ne na avtomobilskem salonu v Šanghaju. Foto: GAC

GAC van life je izvirna vizija univerzalnega kombija prihodnosti, ki naj bi ljudem omogočal, da potujejo kamor koli in kadar koli želijo.

Kitajski proizvajalec avtomobilov GAC želi nenavadni kombi predstaviti kot alternativo letalom. Njegova razmerja so zasnovana na način, da se prilegajo cesti in so dovolj okretna tudi na terenu. Oblikovalci so navdih iskali v vesoljskih ladjah. Notranja zasnova naj bi poosebljala "orbitalno kapsulo" in omogočala enostavno pritrjevanje in odpenjanje različnih predmetov. Od osnovnih stvari, kot so torbe in pametni telefoni, do pladnjev ali viseče mreže.

Stéphane Janin, direktor GAC Advanced Design, je ob predstavitvi konceptnega kombija povedal, da so si zamislili, da se lahko z vozilom odpelješ, kamor koli želiš. Verjame, da avtomobili niso samo predmeti, ki premikajo ljudi od točke A do točke B, ampak tudi stroji, ki ustvarjajo lepe spomine. Foto: GAC
Stéphane Janin, direktor GAC Advanced Design, je ob predstavitvi konceptnega kombija povedal, da so si zamislili, da se lahko z vozilom odpelješ, kamor koli želiš. Verjame, da avtomobili niso samo predmeti, ki premikajo ljudi od točke A do točke B, ampak tudi stroji, ki ustvarjajo lepe spomine. Foto: GAC

Tudi tja, kjer ni GPS-signala

Van life je prilagojen tudi sproščanju nekje v naravi. Klopi se zložijo. Neodvisnost od zunanjega vira energije zagotavljajo sončne celice in posebna oprema, ki izkorišča njihovo energijo. Pnevmatike naj bi zagotavljale dober oprijem na asfaltu in tudi na neutrjenem terenu, vključno z blatom, snegom, peskom ali kamenjem. Navigacijski sistem naj bi bil sposoben prevzeti nadzor tudi tam, kjer ni signala GPS in kjer ceste niso vrisane v zemljevide.

Za pogon naj bi uporabljali elektromotorje in novo generacijo baterij. Večina sestavnih delov vozila je narejena iz recikliranih materialov, kot so plastika, aluminij in ogljikova vlakna. To naj bi pomenilo tudi manjšo težo.