Znamka je bila na evropskih cestah dokaj redek pojav, v prihodnosti naj bi bilo drugače. Foto: SSangYong
Znamka je bila na evropskih cestah dokaj redek pojav, v prihodnosti naj bi bilo drugače. Foto: SSangYong

Podjetje SsangYong Motor Company je uradno prešlo v večinsko last indijske korporacije Mahindra&Mahindra, ki ima z znamko optimistične načrte.

SSangYong namreč velja za korejskega specialista za terenska vozila, ki pa je v primerjavi s tekmeci zadnja leta precej zaostajal s ponudbo vozil. Novi indijski lastniki 70-odstotnega deleža korejskega proizvajalca, ki so s prevzemom začeli že lani avgusta, sedaj znamki napovedujejo začetek novega življenja. Strateško partnerstvo z Mahindro naj bi namreč SSangYongu zagotovilo mesto globalnega igralca na svetovnih trgih. Prvi koraki v tej smeri so že narejeni, na velikem indijskem trgu nameravajo tako poskrbeti za velikoserijsko prodajo modelov rexton in korando, pripravljajo se na skupen razvoj novih modelov, pred kratkim pa so na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavili prototip novega poltovornjaka. Podjetje namreč načrtuje tudi večjo prodajo na evropskih trgih.

Prvi model prerojenega Ssangyonga, ki ga bodo predstavili v Evropi, bo novi športni terenec korando, že konec pomladi bo pripeljal tudi na slovenski trg.

Kljub lastnikom iz Indije bo, po zagotovilih novega vodstva, SsangYong ostal neodvisno korejsko podjetje z večinskim korejskim vodstvom. Korejsko pa bo ostalo tudi poreklo na evropskih cestah doslej bolj ali manj redkih in eksotičnih izdelkov z oznako SSangYong.