To znatno presega delež avtomobilov Ferrari, prodanih ženskam v kateri koli drugi državi, je poročal Financial Times.
Prav tako se je povečalo število žensk, ki se prijavljajo na dogodke, ki jih sponzorira Ferrari, kot je na primer usposabljanje za vožnjo dirkalnih avtomobilov. Ženske kažejo vse večje navdušenje nad izdelki in izkušnjami za volanom ferrarija, poroča časopis.
Kitajke, ki kupujejo omenjene avtomobile, so po navedbah Ferrarija največkrat zaposlene na vodilnih mestih v tehnoloških podjetjih, nepremičninske podjetnice in superbogatašinje. Pri Ferrariju niso želeli razkriti več podrobnosti o svojih strankah, podjetje pa poskuša ohraniti približno 10-odstotni delež svetovne prodaje na Kitajskem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje