Na Rogli namreč ravno poteka projekt, ki bo ocenil, kakšne so želje voznikov koles, motorjev, terenskih avtomobilov in štirikolesnikov po vožnji po naravi ter ali so kje predeli, na katerih bi se ob spoštovanju določenih pogojev vendarle dalo voziti po idilični naravi. Z džipom ali pa jeepom ...
Podobne teme smo se lotili tudi ob reliju Maribor – pogovarjali smo se z organizatorjem, kako so poskrbeli za varnost in kako so pristopili k okoljski problematiki relija.
In to motoršportno prireditev smo izkoristili tudi za vožnjo z nadvse posebnim avtomobilom: po mariborskih ulicah smo namreč zapeljali volkswagna XL1, ki dokazuje, da je z ekstremnimi prijemi mogoče že z današnjimi tehnologijami doseči porabo goriva tudi zgolj en liter na sto kilometrov.
Nabrali smo tudi prve vtise o novem, že petem renaultu espaceu, ki se z novo generacijo odmika od standardov, ki jih je uveljavil pred tridesetimi leti. A čeprav je ta enoprostorec postal crossover, so pri Renaultu dali jasno vedeti, novi espace nima ambicij po terenski vožnji.
Tokratna testa: prenovljeni audi A6 s trilitrskim dizlom, štirikolesnim pogonom quattro in po novem s 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, ki je nadomestil klasičnega tiptronica, in suzuki SX-4, precej večji, že skoraj družinski, kot v prejšnji generaciji, a z vsaj enako zmogljivim štirikolesnim pogonom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje