Jaguar je imel z modelom i-pace velike načrte, vendar prodaja ni sledila ambicijam znamke. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Jaguar je imel z modelom i-pace velike načrte, vendar prodaja ni sledila ambicijam znamke. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Pri Jaguarju so bili ob predstavitvi električnega modela i-pace leta 2018 zelo optimistični. Šlo je za nekaj novega, električni križanec i-pace je dal poudarek dizajnu, tehniki in prostornosti.

Pri Jaguarju so poudarjali pospešek le 4,6 sekunde do 100 km/h in prostornost na ravni velikih športnih terencev. Z električnim vozilom tudi v pol metra visoko vodo, so ekipi Avtomobilnosti razlagali na avtomobilskem salonu v Ženevi pred petimi leti. Z modelom i-pace je Jaguar med prvimi vstopil v svet električnih križancev, ki so mu pozneje sledili številni drugi modeli konkurenčnih znamk.

"Zelo navdušen sem. Gre za skupek novih inženirskih tehnologij. Motor je električni in nič več konvencionalni. Z oblikovalskega, torej mojega vidika, pa imam veliko več svobode. Imamo veliko več možnosti za ustvarjanje, saj je na voljo več prostora v avtomobilu," je v pogovoru za Avtomobilnost dejal Ian Callum, glavni oblikovalec pri Jaguarju.
Kupci električnemu jaguarju niso bili naklonjeni. Tako je bilo v letu 2022 globalno prodanih le 7307 primerkov. Jaguar bo model i-pace zamenjal z novimi električnimi modeli, s katerim želi konkurirati znamkam, kot sta Porsche in Bentley.

Pogovor z Ianom Callumom za Avtomobilnost si lahko ogledate v videoreportaži.