Združenje poziva k politični zavezanosti Nemčiji kot industrijski lokaciji. "Brez ambicioznega programa za konkurenčnost in lokacijo tvegamo izgubo globalne povezave – z negativnimi posledicami za blaginjo, zaposlovanje in zaščito podnebja," je na letni tiskovni konferenci VDA-ja povedala njihova predsednica Hildegard Müller.
Po koronakrizi so posledice vojne v Ukrajini, zlasti energetska kriza, neusmiljeno razkrile lokacijske slabosti Nemčije. "Geopolitični razvoj nam je pokazal, da naš prejšnji gospodarski model ni več samodejno jamstvo za blaginjo. Gospodarstvo in geopolitiko je treba odslej obravnavati še bolj strateško in Evropa mora uporabiti ciljno usmerjeno lokacijsko in gospodarsko politiko, da zagotovi, da zaradi tega ne bo prišlo do premika globalne osi," je opozorila Müllerjeva.
Pred kratkim je izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares za Automobilwoche jasno povedal, da bo Evropa padla na kolena, če se ne bo intenzivneje borila proti Kitajski.
Zakon o zmanjševanju inflacije jezi Nemčijo
Problem so tudi ZDA. V sporu o milijardnih subvencijah ZDA proizvodom izdelanim v ZDA, si EU in nemška avtomobilska industrija po začetnih popuščanjih prizadevata za nadaljnje popuščanje Washingtona. "Evropska komisija si mora še naprej prizadevati za izboljšave", je dejala Müllerjeva. Diskriminatorni regulativni pristop, ki so ga izbrale ZDA, je v nasprotju z odprto trgovino z blagom.
Američani nameravajo svoja delovna mesta zaščititi z zakonom, v okviru katerega bodo subvencij deležna le vozila izdelana v ZDA. EU si prizadeva za izjeme, kot sta tisti za Kanado in Mehiko.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje