Peugeot 208 je bil leta 2022 najbolje prodajan avtomobil v Evropi in je bil od leta 2019 prodan v več kot milijonu primerkov. Ker so se posodobili tudi glavni tekmeci, so morali tudi pri Peugeotu posodobiti mestno kombilimuzino. Spremembe so očitne že na prvi pogled. 208 je dobil povsem nov logotip, opazni so "mačji kremplji" v obliki šestih horizontalnih dnevnih luči.
Preoblikovana je tudi prednja maska, ki sega globoko v odbijač, luči svetijo v LED-tehnologiji, nov spredaj je tudi odbijač. Platišča so nova na vseh ravneh opreme. Spremembe so doletele tudi zadek, kjer najdemo nove luči in nov napis Peugeot, malo pa je preoblikovan tudi odbijač.
Novosti so se zgodile tudi v kabini. Glavna je novi zaslon, od katerega pričakujemo boljšo uporabniško izkušnjo. Pomembno pri zaslonu je, da ga lahko prilagajamo po želji, tako kot smo navajeni tudi v večjih in dražjih modelih francoske znamke.
Novosti pod motornim pokrovom
Če pogledamo še k pogonom, je peugeot 208 izgubil dizelski motor. Zamenjava bosta dve 48 V blagi hibridni različici. Bencinski 3-valjni 1.2 PureTech z močjo 74 ali 100 kW sodeluje z elektromotorjem, ki je v povsem novem sedemstopenjskem menjalniku z dvojno sklopko. V mestu bi morale različice z blagim hibridom delovati do 50 odstotkov časa brez motorja z notranjim zgorevanjem. Bencinska klasika ostaja v ponudbi.
Električna različica e-208 uporablja najnovejšo evolucijo električne platforme e-CMP, kar pomeni nov elektromotor z močjo, povečano s 100 na 115 kW, in baterijo, katere uporabna kapaciteta se je povečala s 46 na 51 kWh. Standardna je tudi toplotna črpalka. To pomeni razširitev dosega na 400 kilometrov.
Vabimo vas, da novost, ki je zapeljala na slovenske ceste, podrobneje spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje