Prenova vključuje tako izvedenko z motorji na notranje zgorevanje kot električni model e-208. Na zunaj se ni veliko spremenilo.
Najbolj opazen je nov dizajn žarometov z zdaj že znamenitim svetlobnim podpisom v obliki krempljev, ki pa so pomaknjeni navzven, da je avto videti širši – podobno kot pri križancu 2008. Nov sprednji del ima tudi posodobljen Peugeotov logotip in poudarke v barvi karoserije znotraj maske.
Zadaj so luči z vodoravnimi in ne več navpičnimi trakovi LED. Dve od sedmih barv zunanjosti sta novi, nekaj je tudi novih platišč. V notranjosti bodo kupci osnovne izvedenke našli analogno instrumentno ploščo s 3,5-palčnim (8,9 centimetra) barvnim zaslonom, na voljo pa bo tudi 10-palčni (25,4 centimetra) digitalni zaslon. 208 z opremo GT bo imel standardne 3D-merilnike.
V notranjosti lahko po novem kupci izberejo boljše materiale, na primer iz alkantare, več je USB-vtičnic, nova je HD-parkirna kamera.
Do 15 odstotkov manjša poraba goriva
Kar zadeva pogonske sklope, bo v prenovljenem modelu 208 za manjšo porabo goriva skrbela blago hibridna tehnologija. Na voljo bosta dva bencinska avtomobila pureTech z blagim hibridom – s 100 KM (73 kW) ali 136 KM (100 kW). Pri Peugeotu pravijo, da hibridi omogočajo do 15 odstotkov manjšo porabo goriva.
Popolnoma električni Peugeot e-208 ohranja nedavne posodobitve s konca leta 2022, ko je z novo baterijo dobil izboljšan doseg. Baterija z zmogljivostjo 51 kWh zdaj omogoča doseg do 400 kilometrov. Vsi modeli e-208 so opremljeni s trifaznim polnilnikom z močjo 11 kW, vendar omogoča tudi hitro polnjenje z močjo 100 kW, kar pomeni, da se baterija od 20 do 80 odstotkov napolni v manj kot 25 minutah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje