V naslednjih mesecih bodite na cesti pozorni ne le zaradi zimskih razmer, ampak tudi zaradi našega supertestnega avtomobila. Na električni mustang mach-E je prilepljena nalepka s QR-kodo, ki jo lahko preprosto preberete s pomočjo pametnega telefona. Pelje vas do spletne strani Avtomobilnosti, kjer lahko postavite vprašanje in se potegujete za lepe nagrade.
Mach-E je ime mustang dobil, da bi zasedel nišni premijski razred električnih vozil, tako kot ga je pred 60 leti prvi mustang. Tehnologija, unikatne uporabniške rešitve in vozniška izkušnja so zagotovo stvari, ki jih bomo dodobra razdelali na našem supertestu in tudi s pomočjo vaših vprašanj. Naj vam za začetek pomagamo.
Piljenje oblikovanja pri najboljših
Ste vedeli, da ima mustang oblikovalske aerodinamične dodatke, ki so pomembni v vsakodnevni rabi? Na primer supermajhne zavihke na vratih, ki se uporabljajo kot kljuke, in gumbi, s katerimi se vrata odprejo.
Ali pa, da je oblikovalec mustanga mach-E Jason Castriota, rojen v New Yorku, po zaključku študija v Bostonu svoje oblikovalske talente razvijal v templju Italijanskega oblikovanja pri Pininfarini? To ga je očitno dodobra okužilo z aerodinamiko, saj je bil del ekipe, ki je oblikovala ferrari 599 GTB fiorano in maserati granturismo. Preden je zavil k Fordu, se je podpisal pod zelo različne produkte, tudi pod obliko malo znanega ameriškega superšportnika SSC tuatara, s katerim so leta 2021 postavili hitrostni rekord 460 km/h. Jason Castriota torej ve, kako električnemu avtu s tekočo aerodinamično obliko zagotoviti dodatne kilometre. Ne le hitrostne, tudi prevožene.
Ste vedeli, da se pod pokrovom "motornega prostora" mustanga mach-E skriva presenečenje? Prtljažnik s čepom za izpust tekočin. V sprednjem prtljažniku je na voljo 100 litrov prostora, dovolj za nahrbtnik, potovalko ali za shranjevanje mokrih ali umazanih športnih oblačil, gojzarjev ali opreme za na plažo.
Še ena zanimivost, mustang mach-E je bil testiran v izjemno mrzlih razmerah. Vsa električna vozila (EV) imajo zaradi kemije baterijskih celic manj energije pri nizkih temperaturah kot pri visokih temperaturah. Ekstremne temperature pogosto povzročijo večjo porabo energije iz baterije (zaslon, ogrevani sedeži, klimatska naprava itd.), vendar obstaja več načinov, kako lahko optimizirate baterijo, da povečate učinkovitost.
Nekaj trikov smo preizkusili tudi v Avtomobilnosti, kar bomo razkrili v prihodnjih videih. Zdaj pa čakamo na vaša vprašanja, vabljeni na YouTube Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje